Automatizētā pārdošanas piltuve

24.07.2018
Automatizētā pārdošanas piltuve
Automatizētā pārdošanas piltuve

Kā apvienot visus procesus, kas saistīti ar pārdošanu un mārketingu vienā automatizētā sistēmā?

Mums ir atbilde: Pārdošanas piltuve - tēma, kas pēdējā laikā izraisa arvien lielāku interesi. 

Pārdošanas piltuves izmantošana palielina mārketinga efektivitāti, līdz pat par desmit reizēm samazinot izmaksas uz viena jauna klienta piesaisti un pirkuma konversiju palielinot līdz pat 40%.

Aicinām uz brokastu lekciju, kuras laikā apskatīsim šādas tēmas:

  • Kas ir pārdošanas piltuve, no kādiem etapiem sastāv un kāpēc tā ir svarīga;
  • Kādiem uzņēmējdarbības virzieniem ir piemērota pārdošanas piltuve;
  • Pārdošanas piltuves salīdzinājums ar klasiskajām pārdošanas metodēm;
  • Kā uzsākt izmantot šo metodi;
  • Apskatīsim trīs Latvijā darbojošos uzņēmumus , kas izmanto pārdošanas piltuvi.

9:00 Reģistrācija un vieglas brokastis

9:30 Lekcija

10:15 Trīs piemēri par reāliem uzņēmumiem, kas izmanto pārdošanas piltuves metodi

11:00 Sarunas un tīklošanās

Lekciju vadīs Jevgenijs Tihonovs – Blondie.lv līdzdibinātājs un vadītājs. Blondie.lv konsultē uzņēmumu īpašniekus un vadītājus pārdošanas un mārketinga jautājumos 13 pasaules valstīs. Blondie.lv klientu vidū ir pasaulē labi zināmi zīmoli, kā arī spēcīgi Latvijas uzņēmumi. Blondie.lv piedāvā Latvijas tirgum unikālus risinājumus, kas balstīti uz progresīvām analītikas metodēm un darbību automatizāciju.

Vietu skaits ierobežots!

Automatizētā pārdošanas piltuve