breadcrumb arrow
Apdrošināšanas noteikumi

3. BIĻEŠU APDROŠINĀŠANAS NOTEIKUMI  


Biļešu apdrošināšanas pakalpojuma sniedzējs ir apdrošināšans sabiedrība Balcia Insurance SE, apdrošinājuma ņēmējs ir SIA EKASE un apdrošinātais ir biļetes turētājs (pasākuma apmeklētājs).
  • Apdrošināšana, kas sniedz individuālus Biļešu apdrošināšanas risinājumus.
  • Apdrošināšana, kas sedz zaudējumus, ja iepriekš neparedzēta gadījuma rezultātā apdrošinātā persona nespēj saņemt pakalpojumu apdrošinātajā biļetē norādītajā laikā un vietā. 
SEGSIM ZAUDĒJUMUS, JA UZ PASĀKUMU NEVARI IERASTIES DĒĻ:
  • SPKC ierobežojuma
  • Negadījuma Tavā Mājoklī (ne vairāk kā 2 dienas pirms pasākuma)
  • Tavas vai Radinieka pēkšņas saslimšanas vai nelaimes gadījumā
  • Tavas vai Radinieka nāves
  • Transportlīdzekļa
  • Pakalpojuma pārcelšanas un atlikšanas
  • Pakalpojuma atcelšanas
KĀ PIETEIKT ATLĪDZĪBU:
Rīkojies atbilstoši konkrētajai situācijai un, tiklīdz tas ir iespējams, sazinies ar Balcia Insurance SE vai aizpildot atlīdzības pieteikuma anketu. Tev ir jāiesniedz:
  • Apdrošinātā Pakalpojuma biļete
  • Informācija par iemeslu, kādēļ nebija iespējams saņemt Pakalpojumu un to pamatojošos dokumentus
Iepazīstieties ar Apdrošināšanas noteikumiem un IPID, un ja nepieciešams, jautājiet papildu informāciju Balcia Insurance SE, balcia@balcia.lv vai 82222